Jak postupujeme při opravě tabletu.
Postup při opravě tabletu je následující, pokud tablet nejeví jasné mechanické poškození prasklý displej ,prasklé dotykové sklo atp. provedeme diagnostiku a poté se spojíme se zákazníkem sdělíme mu zjištěnou závadu a navrhneme způsob opravy.
- Na vyměněný díl poskytujeme záruku na jeho funkčnost dva roky.
- Používáme pouze kvalitní a originální díly.
- Pokud se jedná o softwarový problém a je nutno zařízení smazat, zákazníkům se ozveme.
- Vyměňujeme také nabíjecí konektory.
Nejste z Karlových Varu, nebo okolí a ipřesto chcete využít našich služeb?
To zajisté není problém! Pomocí služby svozu od firmy DPD jsme schopni nechat kurýra vyzvednout tablet u vás doma, nechat si ho odeslat opravit závadu a odeslat ho zpátky. Svoz si můžete objednat zde.
Před každým přijmutím objednávky vracíme zákazníkovi SIM karty, SD karty a další věci, které obsahují citlivá data, která by mohla být odcizena či ztracena, pokud ovšem zákazník nepřijde s požadavkem jejich zálohy, nebo exportování do jiného zařízení.
Opravy tabletů rozdělujeme na softwarové (soubory, data, systém a další…) a hardwarové (komponenty tabletu, displej a další…), pokud se kupříkladu tablet nechce spustit, tzv. zůstane na logu (stále se restartuje a nezapne se na domovskou obrazovku) je z 90% chyba softwarová, takovou chybu řešíme přehráním tabletu, čímž dojde ke ztrátě uživatelských dat.
Hardwarové závady pokud se nejedná o na první pohled jasnou závadu prasklý displej atp. si mnohdy vyžadují diagnostiku.Zařízení je potřeba rozebrat a zkontrolovat jeho komponenty baterie, základní deska, propojovací mechanismy.